Friday, 19 August 2011

kesian kawan :|

oke , hary ni berlaku kejadian yang malang kat kawan rapat aku . kesian dorang . tapasal-pasal , dah na SPM ni korang bole kemalangan pulak .

oke , name dia ni fikri , dia ta lah teruk sangat , just luke-2 yang agak besar .


name dia ni pulak suhada bin hamdan , dia yang bwak moto , dan fikri membonceng di belakang , yang dia ni teruk sikit , lutut patah/lari/tadapad na kejar . XD haha , oke2 . serius ni . aku doa kan korang cepat sembuh . salam <3

1 comment: